СИМЕТРИЧНО ЗАДВИЖВАНЕ НА ВСИЧКИ КОЛЕЛА (SYMMETRICAL AWD)
Контролът води до доверие, а стабилността дава усещане за сигурност на пътя. Автомобилите Subaru са създадени да вдъхват доверие зад волана, благодарение на системата за симетрично задвижване на всички колела, допълваща се от отлично балансирания SUBARU BOXER двигател. Тази система подава мощност към четирите колела през цялото време, за да осигури по-добър контрол върху всякакви пътища и лоши условия. Благодарение на нейните подредени по дължина основни елементи, тя има отличен баланс и точност на работа, а ниският център на тежестта създава особено интригуващо и отзивчиво управление. Уникалните предимства на симетричното задвижване на всички колела допринасят за изключително приятното управление и Ви дават възможност да избегнете евентуални инциденти.
Система за активно разпределение на въртящия момент (Active Torque Split AWD)
В комбинация с Lineartronic, системата за активно разпределение на въртящия момент отговаря за сцеплението при различни условия, трансмисията и намесата на водачът, като непрекъснато контролира разпределението на въртящ момент между предния и задния мост.
  • Подобрено окачване

    Използвайки усъвършенствани предни и задни амортисьори, окачването е фино настроено за баланс между отзивчиво управление и меко, комфортно пътуване.

  • Носеща рама за окачване на двигателя

    Ще се насладите на още по-пъргавото управление и комфорт на Outback, благодарение на неговата система за окачване на двигателя. При удар, тя позволява на двигателят да се плъзне под купето, удължавайки предната деформируема зона.


Двигател SUBARU BOXER
Малко други автомобили се движат с присъщата на Outback увереност, така че няма да бъдете изненадани от неговите качества. Хоризонталното разположение на двигателя SUBARU BOXER поставя буталата на 180 градуса едно спрямо друго, за по-нисък, плосък профил в сравнение с другите типове двигатели. Това дава на двигателя и следователно на целия автомобил, по-нисък център на тежестта и по-добро усещане за баланс. Нещо повече, при срещуположното движение на буталата, те взаимно си противодействат, спомагайки за естественото намаляване на вибрациите.
  • Повишена стабилност

    Тъй като блокът на двигателя има плосък профил и е разположен по-ниско в шасито, целия автомобил е по-стабилен, балансиран и устойчив на странично движение спрямо други разработки.

  • Дълготрайност

    Плоският дизайн на двигателя е стабилен и самобалансиран, генерирайки по-малко вибрации в сравнение с V-образен или 4 цилиндров редови двигател от същия клас, което го прави по издръжлив и надежден.

  • 2.0-литров DOHC TURBO SUBARU BOXER DIESEL двигател

    С подобрена горивна ефективност, 2.0-литровият DOHC TURBO SUBARU BOXER DIESEL двигател е привлекателна възможност за мощен, но ефикасен лек автомобил. Изключителният максимален въртящ момент от 350 Нм се доставя при по-ниските 1 600 оборота в минута за плавна мощност, когато Ви е най-необходима, при изпреварване на други автомобили на пътя или изкачване на стръмен хълм. Този нов двигател е по-чист, отговаря на стандарта Euro6b, по-тих е, с по-малко вибрации за по-приятно пътуване.
    Керамичните подгряващи свещи също ще Ви осигурят по-бързо стартиране на двигателя в студено време.

  • 2.5-литров DOHC SUBARU BOXER двигател

    2.5-литровият DOHC двигател на Outback е усъвършенстван, така че да бъде мощен и икономичен. Ние също така направихме конкретни доработки за постигане на по-добър въртящ момент при средни и ниски обороти, за да имате повече мощност, когато Ви е необходима при потегляне. Ще откриете, че е по-отзивчив в града и още по-удовлетворяващ по магистрала, благодарение на забележителния въртящ момент от 235 Нм при по-ниските 4 000 обороти в минута. Когато се комбинира с Lineartronic, той е с по-нисък разход на гориво и по-ниски нива на вредни емисии, което го прави щадящ към бюджета Ви и към околната среда.


Вариаторна трансмисия LINEARTRONIC 
Създадена да извлече максимума от Вашия двигател SUBARU BOXER и от системата за симетрично задвижване на всички колела (Symmetrical AWD),  ефективната вариаторна трансмисия Lineartronic поддържа двигателя в идеалния му диапазон на мощност, за да осигури на новия Outback конкурентен за неговия клас разход на гориво от 6,1 л/100 км (Diesel Lineartronic). Новият контролер за превключване осигурява леко, плавно и отзивчиво пътуване и при двата типа двигатели 2.0D и 2.5i, а при 2.0D Lineartronic пренася по-високия въртящ момент с по-малко механичен шум, за постигане на по-
плавно и по-тихо пътуване. Контролерът за превключване има нова система за адаптивно управление, която се настройва в зависимост от промените в скоростта на автомобила и оборотите на двигателя, позволявайки на водача да усеща моментите на превключване при ускорение, което създава силна и комфортна връзка автомобил - водач.
ПРЕВКЛЮЧВАТЕЛИ НА ВОЛАНА
На волана са монтирани превключватели за смяна на предавките, които Ви дават възможност да изберете предавателното число на Lineartronic, което най-добре подхожда на вашата ситуация при шофиране. Те подсигуряват при необходимост шестстепенен ръчен режим при бензиновите модели и седемстепенен ръчен режим за бързо реагиране при дизеловите модели. Резултатът е по-динамично и по-спортно усещане при шофиране.
Интелигентна система за задвижване на Subaru (SI-DRIVE)
Въз основа на Вашия стил на шофиране, интелигентната система за задвижване на Subaru (SI-DRIVE) може да регулира газта и реакцията на превключване, за да Ви предостави незабавена мощност и бързина при почти всеки сценарий, в който я пожелаете.
  • Спортен режим

    Този високочувствителен режим със своето незабавно ускорение е изключително подходящ за всякакви условия. Той Ви връща към удоволствието да шофирате с висока скорост по магистрали или по път с остри завои.

  • Интелигентен режим

    Предлагайки умерено подаване на мощност, този режим е идеален за движение по градските улици, за пътуване на големи разстояния, или за висока горивна ефективност. Той осигурява гъвкав контрол при дъжд или по заснежени пътища.


Няма какво да Ви задържи.
Почти нищо не може да Ви се противопостави в новия Outback. Системата за симетрично задвижване на всички колела (Symmetrical AWD) осигурява изключително сцепление при сняг, дъжд или неравен път, а сега благодарение на X-MODE с контрола си за спускане по наклон (Hill Descent Control), Outback е още по-добър в преодоляването на големи наклони и труден терен.
  • X-MODE

    Изцяло новият X-Mode Ви осигурява надежден контрол с натискане на един бутон. Технологията на X-MODE поема управлението на двигателя, трансмисията, системата за симетрично задвижване на всички колела (Symmetrical AWD), спирачките, както и други компоненти, за да се движите безопасно по лоши пътища, хлъзгави повърхности и дори по най-стръмните хълмове. Когато се активира X-MODE, Hill Descent Control автоматично помага да се поддържа постоянна скорост, когато Outback се спуска по наклон.

  • Висок пътен просвет

    С пътен просвет от над 200 mm, изцяло новият Outback прави неравните пътища и стръмни наклони по-малко предизвикателни, балансирайки автентичните SUV възможности с безшумно управление и спортна, безпогрешна работа.


Включете се. Наслаждавайте се.
Направете смели планове. Изцяло новият Outback може да премине почти по всеки път, който бихте искали да изпробвате и благодарение на усъвършения SUBARU BOXER двигател с водещ за класа си нисък разход на гориво, той може да Ви отведе по-далеч от всякога. Със стабилна външност и технически характеристики, той също има възможностите и издръжливостта, да прекоси всеки път или да проправи нов.
  • Подобрена аеродинамика

    В комбинация от солидна осанка и интелигентна аеродинамика, Outback е повече от готов да поеме нови предизвикателства. Той не само изглежда способен да се справи с труден терен, но е също така с 11% по-аеродинамичен от предишния модел, което му помага да подобри разхода си на гориво.

Активна клапа за предната решетка
Outback използва активна клапа в предната част на автомобила, за да подобри разхода на гориво. Тя се затваря, за да загрее двигателят по-бързо, а по време на движение също се притваря, за да намали аеродинамичното съпротивление и студения въздушен поток. Независимо от това, когато двигателят загрее повече, тя се отваря, за да го охлади.
  • Активна клапа за предната решетка

  • Затворена активна клапа

  • Отворена активна клапа


Грабнете волана. Свържете се с пътя.
Голямо внимание е отделено за оптимизиране на връзката на водача с пътя. Системата за симетрично задвижване на всички колела (Symmetrical AWD) с подобрено шаси и кормилно управление прави Outback по-отзивчив и пъргав и той се движи гладко и контролирано, както винаги.
По-ангажиращо и комфортно представяне
Поемете с доверие по всеки път с изцяло новия Outback. Усъвършенстваното шаси осигурява изключително качество на пътуване, а подобрената устойчивост на усукване на купето допринася за по-безшумното и удобно пътуване с увеличена стабилност на волана и надеждност

*1 Разход на гориво и емисии CO2: съгласно EC715/2007 - EC136/2014W.
*2 Разход на гориво и емисии CO2: съгласно ECE R101-01.