СИМЕТРИЧНО ЗАДВИЖВАНЕ НА ВСИЧКИ КОЛЕЛА (SYMMETRICAL AWD)  
Стабилността дава увереност на пътя. Стабилността също така предлага гъвкавост, която вълнува и вдъхва доверие. Автомобилите Subaru ви предоставят възможността, бъдейки зад волана да държите контрола във ваши ръце, благодарение на същността и дизайна на Symmetrical All-Wheel Drive, съчетана с двигателя SUBARU BOXER. Уникалният дизайн на тази система ефикасно доставя мощността постоянно до всички четири колела, с цел да подобри контрола при всякакви условия и пътни настилки. Също така позволява главните компоненти да бъдат централно, надлъжно подравнени за отличен баланс и пътно поведение. В допълнение създава нисък център на тежестта, осигурявайки интригуващо и отзивчиво управление. Уникалните предимства на симетричното задвижване на всички колела (Symmetrical AWD), допринася за изключително приятното управление и ви дава възможност по-добре да избегнете опасността.

Технологии за динамични постижения
Спортно настроено шаси

Години на разпалено съревнование, множество тестове и напредването в технологиите и проектирането, са комбинацията, вдъхновила новия дизайн на шасито на WRX STI.

Изключителната стабилност и невероятно бързата реакция са в основата на тази разработка. Високо якостна стомана е използвана за изработката на цялото шаси с цел да увеличи устойчивостта на усукване и по-добър контрол на масата на автомобила. В допълнение окачването е настроено до съществуващите стандарти с подобрени стабилизиращи щанги, по-твърди пружини и нови тампони. Тези промени водят до отлично пътно поведение и директна връзка между водача, автомобила и пътя.
Активно разпределяне на въртящия момент
Тази нова технология помага да направим управлението по-прецизно, позволявайки да доведете вашия автомобил по-близко до лимита. Когато навлизате в завой и страничното ускорение се запази, системата може да пренасочи мощност до дадено колело, за да ви помогне да поддържате оптималната траектория. Това означава, че вашият WRX STI откликва незабавно и адекватно на вашето завиване.
2.5 литров DOHC турбо SUBARU BOXER двигател

Малко двигатели имат тази репутация, че предоставят чисто въодушевление всеки път както 2.5 – литрировия турбо двигател на WRX STI. Обуздава безотказно мощта, мигновенно развърта турбокомпресора, за да освободи мощността за интензивно ускорение. Доказани през годините, постиженията са още по-вълнуващи при новият WRX STI.


МАКСИМАЛНА МОЩНОСТ:

221 kW (300 к.с.) / 6 000 об/мин

МАКСИМАЛЕН ВЪРТЯЩ МОМЕНТ:  407 Nm (41.5 kgfm) / 4 000 об/мин

РАЗХОД НА ГОРИВО:  10.4 л/100 км*

СО2 ЕМИСИИ: 242 г/км*

6 степенна скоростна кутия
С късия си ход, плавна и директна работа, и кожената топка на скоростния лост, смяната на предавките ви позволява да се наслаждавате на всяко покачване на оборотите. И когато задържите оборотине, за да се възползвате изцяло от щедрия въртящ момент, ще усетите динамичния потенциал на WRX STI здраво под ваш контрол.

Регулиране на параметрите на управление
Интелигентна система за управление (SI-DRIVE)

Интелигентната система за управление на Subaru (SI-DRIVE) ви позволява да променяте характеристикита на вашия WRX STI съобразно вашите нужди и желания. Докато използвате Интелигентния режим [I], ускорението е плавно и се фокусира върху оптималния разход на гориво. С избирането на Спортния режим [S] получавате по-агресивно ускорение при всякакви условия. За да извлечете максимума от вашия турбо двигател превключвате на Подчертано Спортен режим [S#]. Това ви дава по-чувствителен педал на газта и прецизно управление на оборотите през целия им диапазон.
Многорежимен централен диференциал DCCD 
Тази функция дава възможност на водача да управлява централния диференциал. По този начин може да се оптимизира пътното поведение на автомобила. За да се регулира централният диференциал се използва електромагнитен, многодисков съединител и механично заключване на диференциала с ограничено приплъзване (LSD), което ви позволява да разпределяте въртящия момент между предните и задни колела. Auto Mode намира идеалното разпределяне при променящи се условия, докато Auto [+] задържа повече мощност към предните колела, за подобряване на сцеплението. Auto [-] изпраща повече мощност до задните колела, за по-директно завиване, а  ръчният режим (Manual Mode) с шест позиции ви дава възможността да избирате предпочитаните от вас характеристики.

* Разходът на гориво и нивата СО2 емисии са съгласно EC715/2007-195/2013W.