ТЕХНОЛОГИИ
  • 1.6-Литров Турбо Двигател с Директно Впръскване

    Най-новият член на семейството на двигатели SUBARU BOXER постига идеален баланс между ефективност, мощност и екологичност. Използвайки директно впръскване на горивото и twin-scroll турбо компресор води до повече мощност и намален разход на гориво, въпреки по-малкия си обем спрямо предишни поколения двигатели.

  • Превключватели на волана

    За по-завладяващо преживяване, водачите могат да преминат на ръчен режим и да използват лостчетата на волана, за да изпитат отзивчива ръчна смяна на 6 предавки, неочаквана за вариаторна трансмисия CVT, позволяваща на водача да се наслади на радостта на спортно управление.

  • SI-DRIVE

    SUBARU Intelligent Drive (SI-DRIVE) позволява избор на параметри на двигателя и трансмисията в зависимост от стила на водача, очакванията му и ситуацията. Предлагат се два режима: Интелигентен и Спортен. Интелигентният режим предлага плавно ускорение и по-ефективна работа докато Спортният режим предлага по-вълнунуващо управление с подобрена мощност и ускорение.

  • ДВИГАТЕЛ SUBARU BOXER: Балансиран и под контрол.

    Хоризонталното разположение на двигателя SUBARU BOXER
    поставя буталата на 180 градуса едно спрямо друго, за по-нисък, плосък профил в сравнение с
    другите типове двигатели. Това дава на двигателя и на целия автомобил, по-нисък
    център на тежестта, по нисък профил и по-добро усещане за баланс.

  • Естествено балансиран

    За разлика от класическите „редови“ или “V-образни” двигатели, при срещуположното движение на
    буталата, те взаимно си противодействат, спомагайки за естественото намаляване на вибрациите, без нужда от допълнително балансиране, водещо до допълнителни маси и сложност.

  • Нисък център на тежестта

    Всички тежки движещи се части в хоризонтално разположения двигател – мотовилки, бутала, разпределителни валове и клапани – са разположени в хоризонтална равнина, възможно най-ниско. Това дава на автомобилите SUBARU отчетливо по-нисък център на тежестта спрямо автомобили с „редови“ или “V-образни” двигатели, водещи до подобрения в поведението и динамиката.

  • LINEARTRONIC CVT: Надминава очакванията ви.

    Лек автомобил с задвижване на всички колела AWD – това беше напълно нова концепция, когато SUBARU го представи на света. След това възприятието на AWD технологията се промени завинаги. Тенденцията продължава с новия Lineartronic CVT за Levorg. Отзивчива и лека, тази трансмисия променя статуквото с неочаквана точност и живост.

  • Постоянно адаптираща се, постоянно изпълняваща.

    Неограничавана от предавателни съотношения, както при нормална автоматична трансмисия вариаторната трансмисия Lineartronic на Levorg предлага неограничен брой предавателни съотношения, за да може винаги да бъде в правилните обороти по всяко време, за плавно ускорение и подобрена ефективност.

  • Намален размер, подобрена ефективност.

    To increase efficiency and decrease the size of the Lineartronic transmission of the Levorg, За да се повиши ефективността и намали размера на Lineartronic трансмисията на Levorg, инженерите на Субару са я преработили основно. Основни компоненти като верига и конусовидни шайби са подобрени, за по-компактни размери и ефективна работа.

  • Symmetrical All-Wheel Drive: Четири точки на допир.

    Сцепление при всякакви условия. Има причина Symmetrical All-Wheel Drive (Симетричното задвижване на всички колела) да бъде уважавано в целия свят. Когато пътните условия са тежки, то предлага контрол и сигурност, там където другите автомобили се затрудняват, като разпределя равномерно мощност към четирите колела. Ползите за видимо ясни – по-добър контрол в завоя, по-добро сцепление при хлъзгави условия и подобрено ускорение. Общото чувство е, че управлението става по-лесно, по-сигурно и по-приятно.

  • Окачване - настроено за твоя свят.

    Независимото окачване на четирите колела на Levorg е създадено да поема вибрациите и неравностите, за сигурно и уверено движение, като същевременно позволява на водача да чувства пътя за въодушевяващо управление.

  • Vehicle Dynamics Control System с Active Torque Vectoring

    Системата за динамичен контрол на автомобила (VDC) използва множество сензори за наблюдение и анализ на поведението на автомобила, спрямо управлението на водача и условията на движение. За да помогне на водача за контролира автомобила, VDC настройва разпределението на въртящия момент на задвижването AWD, мощността на двигателя и спирачната сила към всяко колело, за по-предвидимо и сигурно движение. Active Torque Vectoring задейства при нужда спирачките и прехвърля въртящ момент към външните колела в завой, като допринася за по-добро завиване и по-добър контрол на автомобила.