ТЕХНОЛОГИИ
  • SYMMETRICAL ALL-WHEEL DRIVE

    Когато управлявате SUBARU XV, има изключително малко неща, които могат да попречат на Вашето добро преживяване. Това е така, защото SUBARU XV Ви дава високия просвет на SUV, ниския център на тежестта и баланса на спортен седан и Симетрично задвижване на всички колела (Symmetrical AWD). В съчетание с двигателя SUBARU BOXER, в почти перфектна симетрична линия, задвижването осигурява мощност със забележително сцепление, баланс и стабилност за абсолютен контрол над постоянно променящите се условия на пътя. Резултатът е автомобил, който Ви дава спокойствие и увереност, като никой друг - това е същността на преживяването да управлявате Subaru.

  • 5 ИЛИ 6 СТЕПЕННА МЕХАНИЧНА СКОРОСТНА КУТИЯ + AWD СИСТЕМА С ЦЕНТРАЛЕН ДИФЕРЕНЦИАЛ С ОГРАНИЧЕНО ПРИПЛЪЗВАНЕ

    С изключителни реакции и контрол, 5 и 6 степенните механични скоростни кутии Ви предоставят възможност за Bаш собствен стил на шофиране. Те разполагат с функция за помощ при потегляне по наклон, за да се избегне връщане назад. Скоростните кутии са съчетани с AWD система с централен диференциал с ограничено приплъзване (LSD). Всеки път, когато балансът на теглителната сила се променя, диференциалът незабавно преразпределя въртящия момент към предните и задните колела, така както е необходимо. А при 1.6-литровите модели, системата за бързи и бавни предавки Dual-range (Hi/Lo) Bи дава допълнително предимство за контрол в екстремни ситуации.

  • LINEARTRONIC + AWD СИСТЕМА С АКТИВНО РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ НА ВЪРТЯЩИЯ МОМЕНТ

    SUBARU XV постига изключителни нива на динамика и ефективност с Lineartronic безстепенната вариаторна трансмисия. Тази компактна и лека трансмисия драстично подобрява горивната ефективност чрез поддържане на двигателя в оптимални обороти и запазване на инерцията, която често се губи при смяна на предавката. Работейки в унисон с Lineartronic, Symmetrical AWD с активна система за разпределение на въртящия момент изпраща 60 процента от въртящия момент към предните колела и 40 процента към задните при нормални условия. Когато условията са влошени, системата реагира своевременно, като регулира разпределението на въртящия момент на предните и задните колела, както и трансмисията. Това допълнително увеличава стабилността на AWD системата, за да Ви осигури безопасно и динамично шофиране.

  • ДВИГАТЕЛ SUBARU BOXER

    Малко автомобили доставят вълнуващата страст и спонтанност на SUBARU XV. Те са постигнати чрез хоризонтална конфигурация на двигателя SUBARU BOXER, в която буталата са разположени на 180 градуса за постигане на по-нисък и по-плосък профил, в сравнение с другите типове двигатели. Това дава на двигателя и оттам на целия автомобил нисък център на тежестта и по-балансирано разпределение на масите. Освен това, срещуположните движения на буталата се неутрализират взаимно и по един естествен начин помагат да се намалят вибрациите.

  • 2.0-ЛИТРОВ ДВИГАТЕЛ SUBARU BOXER DIESEL

    МАКСИМАЛНА МОЩНОСТ: 108 kW (147 к.с.) / 3 600 об/мин
    МАКСИМАЛЕН ВЪРТЯЩ МОМЕНТ: 350 Nm (35.7 kgfm) / 1 600–2 800 об/мин
    РАЗХОД НА ГОРИВО*: 5,4 л/100 км*
    ЕМИСИИ CO2*: 141 г/км*

  • 2.0-ЛИТРОВ ДВИГАТЕЛ SUBARU BOXER

    МАКСИММАЛНА МОЩНОСТ: 110 kW (150 к.с.) / 6 200 об/мин
    МАКСИМАЛЕН ВЪРТЯЩ МОМЕНТ: 196 Nm (20.0 kgfm) / 4 200 об/мин
    РАЗХОД НА ГОРИВО*: 6,5 л/100 км* (Lineartronic), 7,0 л/100 км* (6MT)
    ЕМИСИИ CO2*: 151 г/км (Lineartronic), 160 г/км* (6MT)

  • 1.6-ЛИТРОВ ДВИГАТЕЛ SUBARU BOXER

    МАКСИММАЛНА МОЩНОСТ: 84 kW (114 к.с.) / 5 600 об/мин
    МАКСИМАЛЕН ВЪРТЯЩ МОМЕНТ: 150 Nm (15.3 kgfm) / 4 000 об/мин
    РАЗХОД НА ГОРИВО*: 6,3 л/100 км* (Lineartronic), 6,5 л/100 км* (5MT)
    ЕМИСИИ CO2*: 146 г/км* (Lineartronic), 151 г/км* (5MT)

  • ДЪЛГОТРАЙНОСТ

    Плоският дизайн на двигателя е стабилен и самобалансиращ се, затова генерира по-малко вибрации, отколкото “V-образните” или “редовите” двигатели в същия клас - за повече издръжливост и по-надеждна динамика.

  • ПОВИШЕНА СТАБИЛНОСТ

    Тъй като двигателят е с по-плосък профил и е разположен по-ниско в шасито, целият автомобил е по-стабилно балансиран и устойчив на странични движения в сравнение с други дизайни.


* Разход на гориво и емисии на CO2: Съгласно ECE R101-01.