Symmetrical All-Wheel Drive

Контролът води до доверие, а стабилността предоставя въодушевяваща пъргавина на Forester. Автомобилите Subaru са създадени да вдъхват доверие зад волана, благодарение на Системата за симетрично задвижване на всички колела Symmetrical AWD, допълвана от отлично балансирания Двигател SUBARU BOXER. Тази система подава мощност към четирите колела през цялото време, за да осигури по-добър контрол при всякакви пътища и лоши условия.

Благодарение на нейните подредени по дължина основни елементи, тя предлага отличен баланс и прецизно поведение, а ниският център на тежестта създава особено въодушевяващо и отзивчиво управление. Уникалните предимства на Symmetrical AWD допринасят за изключително вдъхновяващото управление и Ви дават възможност да избегнете евентуални опасности.

Окачване

За отзивчиво пътно поведение и способности за преодоляване на различни пътни настилки и условия, Forester е оборудван с усъвършенствано предно и задно окачване. С настройки, както за гладки пътища така и за тежки настилки, Forester е истински мултифункционален автомобил. За DIT моделите предното окачване със специални настройки e оборудвано с

намаляващи триенето уплътнения, направляващи втулки и хидравлична течност - компоненти, действащи в синхрон, за да намалят вибрациите и накланянето на автомобила. DIT моделите са с допълнителна подсилваща рамка - за по-стабилно задно окачване. Така Forester е по-контролируем и с по-директно управление.

Двигател SUBARU BOXER

Малко SUV автомобили могат да предложат високото ниво на увереност и реакция на пътя, присъщи на Forester. За това допринася именно двигателят SUBARU BOXER engine, където буталата са разположени хоризонтално на 180 градуса за постигане на по-нисък център на

тежестта и по-балансирана работа, в сравнение с другите видове двигатели. Освен това, срещуположните движения на буталата се неутрализират взаимно и по един естествен начин помагат да се намалят вибрациите.

2.0-ЛИТРОВ DOHC ДВИГАТЕЛ SUBARU BOXER DIESEL

  • Макс. мощност108 kW (148 к.с.) / 3 600 об/мин
  • Макс. въртящ момент350 Nm (35,7 kgfm) / 1 600-
    2 800 об/мин
  • Разход на гориво6.3 л/100 км*1 (Lineartronic)*3,
    5.7 л/100 км*1 (6MT)*2,
    5.9 л/100 км*1 (6MT)*4
  • Емисии CO2 163 г/км*1 (Lineartronic)*3,
    , 148 г/км*1 (6MT)*2,
    , 152 г/км*1 (6MT)*4

2.0-ЛИТРОВ DOHC ТУРБО ДВИГАТЕЛ SUBARU BOXER

  • Макс. мощност177 kW (241 к.с.) / 5 600 об/мин
  • Макс. въртящ момент350 Nm (35,7 kgfm) / 2 400-
    3 600 об/мин
  • Разход на гориво8.5 л/100 км*1
  • Емисии CO2 197 г/км*1

2.0-ЛИТРОВ DOHC ДВИГАТЕЛ SUBARU BOXER

  • Макс. мощност110 kW (150 к.с.) / 6 200 об/мин
  • Макс. въртящ момент198 Nm (20,2 kgfm) / 4 200 об/мин
  • Разход на гориво6.5 л/100 км*1(Lineartronic)
    6.9 л/100 км*1(6MT)
  • Емисии CO2 150 г/км*1(Lineartronic)
    160 г/км*1(6MT)

* Вижте условията

*1 Разход на гориво и емисии на CO2: съгласно EC 715/2007-2016/646W
*2 За моделите Style
*3 За моделите Sport Style и Sport Unlimited с трансмисия Lineartronic
*4 За моделите Sport Style с механична трансмисия

Повишена стабилност

Тъй като двигателят е с по-плосък профил и е разположен по-ниско в шасито, целият автомобил е по-стабилно балансиран и устойчив на странични движения в сравнение с други дизайни.

Дълготрайност

Плоският дизайн на двигателя е стабилен и самобалансиращ се, затова генерира по-малко вибрации, отколкото V-образните или редовите двигатели - за повече издръжливост и по-надеждна динамика.

Lineartronic + AWD Система за активно разпределение на въртящия момент

За незабавна, директна и гладка реакция на променящите се условия, безстепенната вариаторна трансмисия Lineartronic CVT използва верига вместо ремък. Това позволява да се разшири обхватът на предавателните числа, за по-добра динамика и ефективност, както и за по-бърза реакция при натискане на педала на газта.

Lineartronic е надлъжно съчетана със система за задвижване на всички колела с активно разпределяне на въртящия момент, която реагира на условията на движението, на работата на трансмисията и на командите на водача, чрез непрекъснато управление на разпределението на въртящия момент между предните и задните колела.

X-MODE

Допълнителната сила, която Ви помага да се обърнете към себе си, и да контролирате ситуацията и да овладеете предизвикателството. Forester открива тази вътрешна сила с X-MODE.

Само с натискане на един бутон режимът X-Mode дава на Forester допълнителните способности, от които може да се нуждаете, за да преодолеете труднопроходим път или лошото време.

X-MODE* и Hill Descent Control*

Символът „X” означава допълнителни способности за водача на различните пътни настилки. С натискане на бутона X-Mode, системата поема контрол над двигателя, трансмисията, задвижването на всички колела, спирачната система и други компоненти, за да се движите уверено по труднопроходими пътища или хлъзгави настилки. За предизвикателните спускания по стръмни хълмове, допълнителният асистент Hill Descent Control ще Ви осигури постоянна, контролирана скорост и необходимото спирачно усилие, за да може да се съсредоточите върху управлението на автомобила.

* Стандартно оборудване за версиите с Lineartronic.

Постоянно усъвършенстване

Forester е създаден да преодолее най-различни препятствия като хълмове, коловози, кал, пясъци и други, които тепърва ще откриете, без да рискувате да повредите автомобила си или да закъсате. Колкото по-голямо е едно препятствие, толкова по-големи ъгли на заход са нужни, за да се предпазят предната и задна броня. Пригоден за такива трудности, Forester предлага пътен просвет, който позволява успешно придвижване в тези условия.

* Ъгълът за 2.0XT и дизеловите модели е 22°.

SI-DRIVE *

Subaru Intelligent Drive (SI-DRIVE) може да настройва по Ваше желание реакциите на задвижването според Вашия стил на управление, пътните условия или движението. SI-DRIVE бързо променя реакцията на

дроселовата клапа и поведението на автоматичната трансмисия, за да се гарантира, че Вие винаги ще получавате най-добрата динамика при всички обстоятелства.

Подчертано Спортен Режим * **

Подчертано Спортен Режим * **

Този режим разкрива целия потенциал на двигателя. Двигателят отговаря директно на вашите команди, за повече мощ при ускорение. А чрез лостчета за смяна на предавките може да го контролирате като с 8-степенна трансмисия – за вдъхновяваща динамика.

Спортен Режим

Спортен Режим

Спортният режим осигурява постоянна динамика на двигателя при всяка скорост на движение. Незабавно ще почувствате линейна реакция, с висок въртящ момент.

Интелигентен Режим

Интелигентен Режим

При Интелигентния режим, SI-DRIVE активира мигновена отзивчивост и отговорност спрямо околната среда. Характеристиките на работа на дроселовата клапа съчетават плавна работа и ефективност, с което се постига по-добра управляемост.

* Вижте условията

* Системата SI Drive се предлага само за бензиновите версии.
Версията XT разполага с 3 режима. Другите версии разполагат с 2 режима.
** Предлага се само за Forester XT.