Активна безопасност

<sg-lang1>Разширен пакет за безопасност: Subaru Rear Vehicle Detection (SRVD) Система за следене на мъртвата зона и страничния трафик<sup>*1<sup></sg-lang1><sg-lang2></sg-lang2><sg-lang3></sg-lang3>

Разширен пакет за безопасност: Subaru Rear Vehicle Detection (SRVD) Система за следене на мъртвата зона и страничния трафик*1

Системата използва сензори на автомобила, за да Ви информира за автомобили
<sg-lang1>Разширен пакет за безопасност: High Beam Assist (HBA) Асистент за дълги светлини<sup>*1<sup></sg-lang1><sg-lang2></sg-lang2><sg-lang3></sg-lang3>

Разширен пакет за безопасност: High Beam Assist (HBA) Асистент за дълги светлини*1

Асистентът за дълги светлини подобрява видимостта и безопасността при движение през нощта, като може автоматично да сменя светлините на Outback между дълги и къси, според пътните условия.
<sg-lang1>Система за контрол на динамиката (VDC)</sg-lang1><sg-lang2></sg-lang2><sg-lang3></sg-lang3>

Система за контрол на динамиката (VDC)

Системата за контрол на динамиката на автомобила следи и анализира дали автомобилът се движи по желаната от водача траектория, като използва система от сензори.
<sg-lang1>Активно векторно управление на въртящия момент (Active Torque Vectoring)</sg-lang1><sg-lang2></sg-lang2><sg-lang3></sg-lang3>

Активно векторно управление на въртящия момент (Active Torque Vectoring)

При завиване, системата Active Torque Vectoring задейства спирачките и разпределя по-малко въртящ момент към вътрешните колела и повече към външните колела.
<sg-lang1>Подобрена видимост</sg-lang1><sg-lang2></sg-lang2><sg-lang3></sg-lang3>

Подобрена видимост

Ние коригирахме конструкцията, за да се подобри видимостта Ви и да се намали мъртвата зона. Поставихме предни странични стъкла с монтирани на вратите странични огледала, за да се намали предната мъртва зона и да се подобри видимостта напред.

* Вижте условията

*1 Водачът е винаги отговорен за безопасното и внимателно шофиране и за спазването на правилата за движение. Не разчитайте само на функциите на Разширения пакет за безопасност за безопасно шофиране. Съществуват ограничения на разпознаващите функции на тази система. Консултирайте се с Ръководството на потребителя за пълни подробности относно работата на системата и нейните ограничения. Попитайте Вашия търговец за повече подробности.

Пасивна безопасност

<sg-lang1>Защитаващо купето оформление</sg-lang1><sg-lang2></sg-lang2><sg-lang3></sg-lang3>

Защитаващо купето оформление

Всеки автомобил Subaru надвишава обичайната практика, когато става въпрос за Вашата безопасност. При защита в случай на челен удар, двигателят SUBARU BOXER на Outback и скоростната кутия са проектирани така, че да не навлизат в купето, за да Ви предпазят по-добре.
<sg-lang1>Въздушни възглавници (SRS) <sup>*<sup></sg-lang1><sg-lang2></sg-lang2><sg-lang3></sg-lang3>

Въздушни възглавници (SRS) *

Стандартно оборудване за Outback са предните въздушни възглавници, както и предни странични въздушни възглавници, въздушни възглавници завеси и въздушна възглавница за коленете, за да се осигури на всички пътуващи високо ниво на безопасност в случай на сблъсък.
<sg-lang1>Пръстенообразна усилена рама</sg-lang1><sg-lang2></sg-lang2><sg-lang3></sg-lang3>

Пръстенообразна усилена рама

Пръстенообразната усилена рама подсилва пътническото купе от тавана до вратите, колоните и пода на автомобила. Тази конструкция спомага при удар за отклоняването и разсейването на енергията далече от пътуващите. Тя също допринася за подсилване и олекотяване на шасито, което води до по-солидна защита.
<sg-lang1>Подглавници на предните седалки</sg-lang1><sg-lang2></sg-lang2><sg-lang3></sg-lang3>

Подглавници на предните седалки

Регулируеми по височина и ъгъл, подглавниците са проектирани да се пригодят на пътуващи с различна височина и изисквания за комфорт.
<sg-lang1>Предни предпазни колани с дообтегачи и с ограничители на натоварването</sg-lang1><sg-lang2></sg-lang2><sg-lang3></sg-lang3>

Предни предпазни колани с дообтегачи и с ограничители на натоварването

Регулиращите се на височина предни предпазни колани са с дообтегачи, предназначени да задържат пътуващите на място, и с ограничители на натоварването, които намаляват максималното натоварване, прилагано върху гръдния кош.

* Вижте условията

* SRS: Допълнителна предпазна система. Тя е ефективна, когато се използва в съчетание с предпазните колани.

EyeSight

Водещата в световен мащаб технология на SUBARU за подпомагане на водача

Ние в Subaru вярваме в ЦЯЛОСТНАТА БЕЗОПАСНОСТ - важна част от която е безопасността преди сблъсък - затова полагаме искрени усилия в избягването на инциденти. Ето защо създадохме EyeSight*1 , авангардната система на Subaru за подпомагане на управлението. Като втори чифт очи на пътя, системата EyeSight използва две стерео камери, улавящи триизмерни цветни изображения с отлично качество на разпознаване, близко до човешкото око.
Използвайки картина от двете камери за точно определяне на формата, скоростта и разстоянието, тя не само открива автомобили, но и мотоциклети, велосипеди и пешеходци*2 . Когато установи потенциална опасност, тя предупреждава водача и дори задейства спирачките при необходимост, за да помогне да се избегне произшествие. Подобрявайки безопасността, системата EyeSight намалява напрежението върху водача и засилва чувството Ви за сигурност в Outback.
<sg-lang1>Адаптивен круиз контрол</sg-lang1><sg-lang2></sg-lang2><sg-lang3></sg-lang3>

Адаптивен круиз контрол

EyeSight*1 не само поддържа зададената от водача скорост, както при традиционния круиз контрол. Когато системата разпознае превозно средство отпред, Адаптивният круиз контрол регулира скоростта, за да...
<sg-lang1>Предупреждение за криволичене в рамките на пътната лента и Предупреждение за напускане на пътната лента</sg-lang1><sg-lang2></sg-lang2><sg-lang3></sg-lang3>

Предупреждение за криволичене в рамките на пътната лента и Предупреждение за напускане на пътната лента

Когато сте разсеяни от умора и се движите нестабилно в лентата за движение, Предупреждението за криволичене в ...
<sg-lang1>Предупреждение за потегляне на водещия автомобил</sg-lang1><sg-lang2></sg-lang2><sg-lang3></sg-lang3>

Предупреждение за потегляне на водещия автомобил

Когато сте спрели и системата EyeSight регистрира, че движението е потеглило отново, Системата за предупреждение за потегляне на водещия автомобил подсказва на водача да предприеме действия със звуков сигнал и светлинен индикатор.
<sg-lang1>Асистент за спазване на пътната лента</sg-lang1><sg-lang2></sg-lang2><sg-lang3></sg-lang3>

Асистент за спазване на пътната лента

При движение по магистрали или други подобни пътища, Асистентът за спазване на пътната лента може да наблюдава пътната маркировка със стерео камера и да открива когато автомобилът започва да излиза от своята лента...
<sg-lang1>Система за спиране преди сблъсък<sup>*2</sup></sg-lang1><sg-lang2></sg-lang2><sg-lang3></sg-lang3>

Система за спиране преди сблъсък*2

Когато усети предстоящ сблъсък с моторно превозно средство или друго препятствие отпред, Системата за спиране преди сблъсък може да предупреди водача със звуков сигнал и светлинен индикатор на таблото...
<sg-lang1>Управление на дроселовата клапа преди сблъсък</sg-lang1><sg-lang2></sg-lang2><sg-lang3></sg-lang3>

Управление на дроселовата клапа преди сблъсък

Когато системата EyeSight открие препятствие пред Вас, но Вие потеглите с автомобила напред, вместо назад, Управлението на дроселовата клапа преди сблъсък издава няколко кратки звукови сигнала, включва мигащ индикатор и намалява мощността на двигателя, за да Ви помогне да избегнете челен удар.

* Вижте условията

*1 EyeSight е система за подпомагане при шофиране, която може да не работи оптимално при всякакви условия на шофиране. Водачът е винаги отговорен за безопасното и внимателно шофиране и за спазването на правилата за движение. Ефективността на системата зависи от много фактори, като например поддръжката на превозното средство, метеорологичните и пътни условия. Консултирайте се с Ръководството на потребителя за пълни подробности относно работата на системата и нейните ограничения, включително функции, упоменати на този сайт.

*2 Системата за спиране преди сблъсък може да не работи при всички ситуации. Не всяка ситуация може да отговаря на необходимите условия, в които системата EyeSight работи оптимално. Това зависи от разликата в скоростта до обектите, височината на обекта и други условия.