Subaru обича Зимата

Защо автомобилите Subaru са смятани за едни от най-добрите за зимни условия?

Зимата е извор на много радости с уюта на семейните Коледни празници и удоволствието от снежните забавления и ски приключения, но тя е и голямо предизвикателство за водачите и автомобили. Късите дни, студените нощи, мъглите, влошената видимост, хлъзгавите настилки създават значителни затруднения и пригодността на автомобила за такива условия се превръща в първостепенен фактор. Защото какво, ако не безопасността и комфортът за любимите ви хора са най-важните за вас.

С падането на температурите водачите на автомобили Subaru могат да посрещнат студа със спокойствие и увереност. Защото всеки модел на Subaru е конструиран по такъв начин, че да поеме всяко едно предизвикателство, което му предоставя зимата. Тествани отвъд Северния полярен кръг, Outback, Forester и SUBARU XV доказват способността си да се справят с ледения характер на зимата без проблеми по нашите ширини. Разбира се, с едно важно условие – при използване на подходящите зимни гуми.

Subaru е различен

Не всички автомобили с двойно предаване са създадени по еднакъв начин. Класическите всъдеходи за пресечен терен са със тежко и енергоемко задвижване на четирите колела, а при леките автомобили системата често е допълнение към предното предаване. Това може да доведе до забавяне на осигуряването на мощността към другия мост, когато колелата най-много се нуждаят от нея. Уникалната система за постоянно задвижване на всички колела Symmetrical All‑Wheel Drive (S‑AWD) на Subaru гарантира, че всичките четири колела осигуряват във всеки един момент максималния си потенциал, с приоритет към тези които имат максимално сцепление.

Верните помощници през зимата

Основните технологии на Subaru осигуряват на всеки автомобил представяне, комфорт, безопасност и надеждност, които гарантират удоволствие и спокойствие дори и при най-тежките зимни условия.

Symmetrical All-Wheel Drive

Благодарение на надлъжно разположения BOXER двигател и съосната трансмисия Системата за задвижване на всички колела Symmetrical All Wheel Drive е напълно симетрична по хоризонталната си равнина. По този начин тя спомага за понижаване на центъра на тежестта, балансирано разпределение на теглото и в резултат от това подобряване на управляемостта и динамиката на автомобила при всякакви пътни настилки. Това е предпоставка за по-стабилно и предсказуемо управление, по-добра връзка между водача и автомобила и по-високи нива на безопасност.

Висок пътен просвет

В името на по-добрата проходимост и по-безопасно движение върху неравни, хлъзгави, заснежени и непредсказуеми настилки, моделите от SUV гамата на Subaru са оборудвани със здраво дългоходово окачване, осигуряващо висок просвет. Освен това автомобилите са конструирани по такъв начин, че да имат малък ъгъл на заход (принос за това има и късият BOXER двигател) на отход и междуосев ъгъл. Всичко е оптимизирано по такъв начин, че да можете да преодолявате лесно препятствия без да затъвате в сняг и с по-малко опасности от повреда на автомобила.

X-MODE

X-MODE с два режима

Функцията X-MODE предлага допълнителни качества при движение в пресечен терен. Тя осигурява по-бърза реакция на системата за задвижване на всички колела като променя настройките на различни системи като многодисковия съединител, трансмисията и на управлението на сцеплението. Включвайки и контрола на спускането по наклон, тя гарантира по-сигурно движение в пресечени и заснежени терени. Предлагат се режими [SNOW/DIRT] за хлъзгави повърхности, покрити със сняг, пръст или чакъл и [D.SNOW/MUD] за особено коварни пътища, като например дълбок сняг или кал. При увеличаване на скоростта усъвършенстваната* системата не се изключва, а поддържа избрания режим в готовност, за да го възстанови автоматично, след като се върнете към по-ниски скорости, така че можете да се съсредоточите върху шофирането.

* В зависимост от модела
 
 

SUBARU BOXER

Над 50 години част от философията на Subaru е BOXER двигателят, който предлага изключителни качества по отношение на баланс на работата и разгъване на мощността. Той е надлъжно разположен по оста на автомобила, а това спомага за оптимално предаване на мощността, с намалена сложност и висока ефективност.