Технологии

Всяко приключение е възможно

С изцяло новия Crosstrek пътувате удобно и спокойно до всяка дестинация. Системата за задвижване на всички колела Symmetrical AWD и подобрената динамика на шофиране осигуряват безопасно и приятно возене за всички в автомобила дори по неравни пътища. Ще се радвате на пълно спокойствие, знаейки, че можете с лекота да преодолеете черни пътища, сняг или кал с усъвършенстваната технология X-MODE.

Lineartronic

Трансмисията Lineartronic предоставя плавна и безстепенна смяна на предавките, като поддържа двигателя в най-ефективния му диапазон за ефикасно и гладко ускорение, динамика и по-добър разход на гориво. Lineartronic се съчетава със Системата за задвижване на всички колела Symmetrical AWD с активно разпределение на въртящия момент, който по подразбиране е добре балансиран между предните и задните колела и се настройва в зависимост от условията на сцепление в реално време.

X-MODE

X-MODE с два режима*

Отключете пълния потенциал на новия Crosstrek с функцията X-MODE с два режима на работа. Удобно превключвайте между [SNOW/DIRT] за хлъзгави пътни настилки или [D.SNOW/MUD] за особено предизвикателни пътища чрез 11,6-инчовия сензорен екран
според пътните условия.

* Вижте условията

* Предлага се за версии STYLE XTRA и PREMIUM (1 режим за версия STYLE).

Двигател SUBARU BOXER

Боксер двигателят или хоризонтално разположеният двигател е конфигурация на двигателя, при която буталата му се движат едно срещу друго в хоризонтална посока. Subaru се придържа изцяло към двигателя SUBARU BOXER вече повече от 50 години заради многобройните му предимства спрямо другите типове двигатели, осигурявайки издръжливост и надеждност.

Повишена стабилност

Ниският център на тежестта и плоският дизайн осигуряват по-добра странична стабилност спрямо другите видове двигатели.

Естествено балансиран

Плоският дизайн на двигателя е стабилен и самобалансиращ се и затова генерира по-малко вибрации, отколкото другите видове двигатели.

SI-Drive

Технологията SI-DRIVE (Subaru Intelligent Drive) може да адаптира реакцията на двигателя според стила ви на шофиране, за да осигури мигновена мощност и пъргавина, когато ви е необходима.

Спортен режим

За незабавно ускорение и бърза и линейна реакция на дроселовата клапа с висок въртящ момент за динамично шофиране.

Интелигентен режим

За балансирано, плавно и икономично шофиране.

SUBARU Global Platform

Най-новите технологии, добавени към усъвършенстваната платформа SGP на Subaru, както и конструкцията с цялостна вътрешна рама и Системата за задвижване на четирите колела на Subaru, усъвършенствана повече от 50 години, осигуряват на всички пътници още по-голямо удоволствие и спокойствие. Благодарение на структурни подобрения и конструктивната здравина на опорните точки на окачването, цялостната динамика на шофиране е значително подобрена, така че всеки да може да се радва на приятно и пълноценно време, прекарано в автомобила.

Конструкция с цялостна вътрешна рама

Конструкцията с цялостна вътрешна рама и по-широкото използване на монтажни лепила допринасят за намаляване на нежеланите усуквания на каросерията по време на шофиране. Цялостното усещане за управление и движение на автомобила осигурява по-добра динамика на шофиране и стабилност върху всякаква пътна настилка.

e-BOXER

От ежедневно шофиране до вълнуващи приключения на открито – SUBARU e-BOXER осигурява екологично пътуване, което е едновременно спортно, комфортно и тихо дори по неравни пътища. Новото поколение на системата съчетава двигателя SUBARU BOXER с електродвигател за мощен въртящ момент с бърза реакция и бързо ускорение с естествено усещане.

За ефективно шофиране системата SUBARU e-BOXER регулира разпределението на мощността между специално разработения 2,0-литров двигател с директно впръскване и електродвигателя в съответствие с пътните условия. В съчетание с трансмисията Lineartronic резултатът е тиха, гладка и високопроизводителна работа за удобно и приятно шофиране в различни ситуации. В допълнение, надлъжното разположение на двигателя и батерията допълва стабилността и баланса на автомобила, осигурени от ниския център на тежестта на двигателя SUBARU BOXER и балансираната конструкция на системата Symmetrical AWD.